Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 609) Wójt Gminy Dłutów przedstawia Radzie Gminy Dłutów Raport o stanie Gminy Dłutów za rok 2023 w terminie do dnia 31 maja 2024 r. Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta Gminy Dłutów w roku poprzednim. W debacie nad Raportem o stanie Gminy Dłutów za 2023 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Gminy Dłutów.
Zgodnie z art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
Sesja, na której zostanie przedstawiony Raport o stanie Gminy Dłutów odbędzie się 27 czerwca 2024 r. W związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 26 czerwca 2024 r. (środa) do godziny 15.30 w pok. nr 3 lub w sekretariacie Urzędu Gminy w Dłutowie, ul. Pabianicka 25.
Raport o stanie Gminy Dłutów za rok 2023 jest dostępny na stronie BIP Urzędu Gminy w Dłutowie (tutaj).
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest na stronie BIP Urzędu Gminy w Dłutowie (tutaj), a także w biurze Rady Gminy Dłutów w Urzędzie Gminy w Dłutowie przy ul. Pabianickiej 25.
Przewodniczący Rady Gminy Dłutów
/-/ Hubert Sokołowski