Gmina Dłutów

Gmina Dłutów
Biuletyn Informacji Publicznej

ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów tel. 44 634-05-21 | dlutow@dlutow.pl | NIP 731-191-43-26  | REGON 590647960

Koordynator ds. dostępności w Urzędzie Gminy w Dłutowie oraz w jednostkach podległych:

Michał Kosmowski

tel. 44 634 05 21

mail: sekretarz@dlutow.pl

Do zadań koordynatora ds. dostępności należą w szczególności zadania:

  • związane ze wsparciem osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd Gminy w Dłutowie i gminne jednostki organizacyjne;
  • związane z przygotowaniem i koordynacją wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności określonymi w art. 6 i 7 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami w obszarze dostępności architektonicznej, cyfrowej, informacyjno-komunikacyjnej i alternatywnej;
  • związane z monitorowaniem działalności Urzędu Gminy w Dłutowie i gminnych jednostek organizacyjnych w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Do pobrania

Zarządzenie - powołanie koordynatora

Historia dokumentu

WersjaData dodaniaAutor
3 Zobacz wersje15 Październik 2023 18:05 Michał Kosmowski
2 Zobacz wersje15 Październik 2023 18:04 Michał Kosmowski
1 Bieżąca wersja15 Październik 2023 18:04 Michał Kosmowski

Metryka dokumentu

Autor dokumentu: Michał Kosmowski

Typ dokumentu: Koordynator ds. dostępności,

Wprowadził: Michał Kosmowski , 2023-10-15 6:05

Zmodyfikował: Michał Kosmowski , 2023-10-15 6:05

Data wystawienia: 2023-10-15 18:04:32

Skip to content