Gmina Dłutów

Gmina Dłutów
Biuletyn Informacji Publicznej

ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów tel. 44 634-05-21 | dlutow@dlutow.pl | NIP 731-191-43-26  | REGON 590647960

RO.2110.1.2024                                                                         Dłutów, 18 kwietnia 2024 roku

Wójt Gminy Dłutów

ogłasza nabór

na stanowisko do spraw dróg i gospodarki komunalnej

w Urzędzie Gminy w Dłutowie

(stanowisko wolne od dnia 7 maja 2024 roku)

Miejsce pracy:

Urząd Gminy w Dłutowie

ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów

1. Określenie stanowiska urzędniczego:

Podinspektor/Inspektor do spraw dróg i gospodarki komunalnej, pełny wymiar czasu pracy, umowa o pracę.

2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg,

2) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi i ulicami gminnymi, min.    

    remontów i modernizacji dróg gminnych, mostów, chodników, wydawanie pozwoleń na zajęcie  

     pasa drogowego, uzgadnianie nowych zjazdów z dróg gminnych,

3) planowanie i koordynacja w terenie akcji „Zima”,

4) zapewnienie prawidłowego oświetlenia ulic na terenie Gminy (modernizacja, konserwacja
      i rozbudowa) oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z dostawcą energii  

     elektrycznej,

5) zakładanie i prowadzenie książek obiektów budowlanych dla obiektów tego wymagających                    w zakresie realizowanych zadań.

6) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej,

7) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Gminę,

8) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem koncesji geologicznych,

3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

2) ukończony 18 rok życia,

3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

4) nieposzlakowana opinia,

5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,

6) wykształcenie inspektor: wyższe z 3 letnim stażem, podinspektor: wyższe lub średnie
z 3 letnim stażem. Preferowane wykształcenie z zakresu branży drogowej lub ogólnobudowlanej, administracji.

4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:

1) umiejętność korzystania z przepisów prawa,

2) podstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;

3) podstawowa znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;

4) umiejętność obsługi komputera;

5) zdolność analitycznego myślenia;

6) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;

7) prawo jazdy kat. B.

5. Preferowane cechy osobowe kandydata:

1) umiejętność komunikacji z petentem,

2) samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.

6. Wymagane dokumenty:

list motywacyjny;

1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;

2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

3) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);

4) kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;

5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystaniu z pełni praw publicznych;

6) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;

7) oświadczenie o stanie zdrowia;

8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata.

7. Termin składania dokumentów:

do dnia 6 maja 2024 roku do godz. 10:00

Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu).

8. Miejsce składania dokumentów:

Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko do spraw dróg i gospodarki komunalnej”.

9. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.

10. Informacje dodatkowe o naborze:

1) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym
w ogłoszeniu o naborze;

2) Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna;

3) Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny;

4) Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego
wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata;

5) Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na
tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy;

6) Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3-ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.

7) Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu
30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.

8)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Dłutów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, 9) Z uwagi na fakt, iż w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru – tj. rozmowy kwalifikacyjnej.


Do pobrania

nabór
nabór

Historia dokumentu

WersjaData dodaniaAutor
1 Bieżąca wersja18 Kwiecień 2024 11:19 Łukasz Szatan

Metryka dokumentu

Autor dokumentu: Łukasz Szatan

Typ dokumentu: Nabory na wolne stanowiska pracy, Tablica ogłoszeń,

Wprowadził: Łukasz Szatan , 2024-04-18 11:19

Zmodyfikował: Łukasz Szatan , 2024-04-18 11:19

Data wystawienia: 2024-04-18 11:19:29

Skip to content