RO.2110.1.2024 Dłutów, 18 kwietnia 2024 roku
Wójt Gminy Dłutów
ogłasza nabór
na stanowisko do spraw dróg i gospodarki komunalnej
w Urzędzie Gminy w Dłutowie
(stanowisko wolne od dnia 7 maja 2024 roku)
Miejsce pracy:
Urząd Gminy w Dłutowie
ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów
1. Określenie stanowiska urzędniczego:
Podinspektor/Inspektor do spraw dróg i gospodarki komunalnej, pełny wymiar czasu pracy, umowa o pracę.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1) prowadzenie spraw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg,
2) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi i ulicami gminnymi, min.
remontów i modernizacji dróg gminnych, mostów, chodników, wydawanie pozwoleń na zajęcie
pasa drogowego, uzgadnianie nowych zjazdów z dróg gminnych,
3) planowanie i koordynacja w terenie akcji „Zima”,
4) zapewnienie prawidłowego oświetlenia ulic na terenie Gminy (modernizacja, konserwacja
i rozbudowa) oraz nadzór nad prawidłową realizacją umów zawartych z dostawcą energii
elektrycznej,
5) zakładanie i prowadzenie książek obiektów budowlanych dla obiektów tego wymagających w zakresie realizowanych zadań.
6) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem komunikacji zbiorowej,
7) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych przez Gminę,
8) prowadzenie spraw związanych z opiniowaniem i uzgadnianiem koncesji geologicznych,
3. Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
2) ukończony 18 rok życia,
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz że nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4) nieposzlakowana opinia,
5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
6) wykształcenie inspektor: wyższe z 3 letnim stażem, podinspektor: wyższe lub średnie
z 3 letnim stażem. Preferowane wykształcenie z zakresu branży drogowej lub ogólnobudowlanej, administracji.
4. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem urzędniczym:
1) umiejętność korzystania z przepisów prawa,
2) podstawowa znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego, ustawy o drogach publicznych, znajomość regulacji prawnych z zakresu prawa zamówień publicznych;
3) podstawowa znajomość przepisów z zakresu postępowania administracyjnego oraz ustawy o samorządzie gminnym;
4) umiejętność obsługi komputera;
5) zdolność analitycznego myślenia;
6) komunikatywność, umiejętność pracy w zespole;
7) prawo jazdy kat. B.
5. Preferowane cechy osobowe kandydata:
1) umiejętność komunikacji z petentem,
2) samodzielność, umiejętność organizacji pracy własnej na danym stanowisku.
6. Wymagane dokumenty:
list motywacyjny;
1) życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej;
2) kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
3) kopie dokumentów potwierdzających staż pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem);
4) kopia dowodu osobistego, albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa zgodnego z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych;
5) oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz do korzystaniu z pełni praw publicznych;
6) oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) oświadczenie o stanie zdrowia;
8) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach wg uznania kandydata.
7. Termin składania dokumentów:
do dnia 6 maja 2024 roku do godz. 10:00
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do Urzędu).
8. Miejsce składania dokumentów:
Urząd Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów, ul. Pabianicka 25 – Sekretariat z dopiskiem na kopercie „Oferta pracy na stanowisko do spraw dróg i gospodarki komunalnej”.
9. Urząd Gminy odpowie na wybrane oferty.
10. Informacje dodatkowe o naborze:
1) Informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru stanowią informację publiczną
w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem urzędniczym określonym
w ogłoszeniu o naborze;
2) Wyłonieni kandydaci zostają zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru jakim jest rozmowa kwalifikacyjna;
3) Kandydaci zakwalifikowani do kolejnego etapu naboru zostaną w trybie indywidualnym zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną ze wskazaniem miejsca rozmowy, daty i godziny;
4) Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia
wybranego kandydata albo zakończenia procedury naboru, w przypadku gdy w jego
wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata;
5) Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na
tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu Gminy Dłutów przez okres 3-ch miesięcy;
6) Jeżeli stosunek pracy osoby wyłonionej w drodze naboru ustał w ciągu 3-ch miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy, możliwe jest zatrudnienie na tym samym stanowisku kolejnej osoby spośród najlepszych kandydatów wymienionych w protokole przeprowadzonego naboru.
7) Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać w Sekretariacie Urzędu Gminy Dłutów, 95-081 Dłutów ul. Pabianicka 25 w ciągu
30 dni od zakończenia procesu naboru, po tym czasie w terminie 7 dni nieodebrane dokumenty zostaną zniszczone. Likwidacji dokumentów dokonuje się w Urzędu Gminy Dłutów sporządzając protokół zniszczenia.
8)Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Dłutów, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6%, 9) Z uwagi na fakt, iż w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie osób zakwalifikowanych do kolejnego etapu naboru – tj. rozmowy kwalifikacyjnej.